Mina Parfymer och Body Mists.

Detta är mina parfymer och body mists. Använder knappt dom två längst till höger. Men dom andra fem varierar jag med att använda. Beroende på vad jag känner för. 


♥ Från vänster, Love Spell~VS, Sunset Bloom~VS, Tippers Beach~Hollister. 
Dessa använder jag väl ganska flitigt. Gillar att ha Body mists då jag upplever att de inte luktar lika starkt och känns lite mjukare om man kan säga så. Gillar dom starkt. 

♥ Från vänster, ingen aning vad den heter~Juicy Couture, Bright Crystal~Versace, Vanilla Fun~Ullared,
Have Fun~Ullared.
Som jag skrev innan så använder jag knappt de två längst till höger. Tycker att dom tappar doften snabbt och är väl inte jätte förtjust i dofterna. Men de andra två är favoriter. JC parfymen är väl den doften jag har som inte luktar sött och somrigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: