Lååång dag !

Har vart en lååång dag men nu drar den sig mot sitt slut. Gick upp vid 8 imorse, fixade mig och sånt och sen åkte jag och hämtade ut mitt körkort. Fulaste någonsin! Aja, sen åkte jag hem igen och då tog jag, Elin och Emelie tåget till Göteborg. Där var det kaaaaoooos!! Det var en krock mellan två spårvagnar så allt var inställt.. Men tillslut kom vi till kviberg efter mycket om och men. Där kollade vi på nästan två matcher innan vi var tvungna att ta spårvagnen till heden. Där vi började jobba kl.14! Jobbtimmarna gick väl hyfsat fort, det var väl roligast de sista timmarna. Vi slutade vid 21.30 och då åkte vi hem till Elin så har vi ätit och duschat nu. Snart ska vi gå och lägga oss för imorgon väntar ytterligare 7,5 timmars jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: