Kvällen och morgondagen!

Har blivit en ganska lång eftermiddag / kvöll idag känns det som. Vi åkte till dom och kololade runt i deras båt och va där i typ 1 timma. Sen åkte vi till oss och satt typ och prata i någon timma till innan vi började med maten. Strax  efter åtta kom pappa och Viktor och då grillade vi klar och sen åt vi. Lite senare åt vi även efterrätt som bestod av jordgubbar och glass ;) Nu sitter jag i min säng på övervåningen medans dom andra är där nere och pratar typ. Kände att det inte var så kulk längre så lämnade dom;) Börjar bli lite trött så väntar typ ut dom innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska vi förhoppningsvis till Marstrand och kolla på de sista i Stena match cup racing! Ett stort intresse här i våran familj. Så om vädret är bra imorgon så ska vi ta båten dit! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det dina vänner gör? Berätta lite om domm <33
Grym blogg <33

Svar: Emelie och Sofie är på språkresa, Adelia har varit (kom hem idag) på Konfaläger och Elin är lite överallt ;) Ska sskriva ett inlägg lite senare om dom! Håll utkik! :) Tack så mycket!
Anna Stockelid

2013-07-06 @ 01:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: