jiipii, glad tjej här igen!

Nu är lilla jag glad igen. Jag och Elin fick nya arbetstider så vi har exakt sammatider hela veckan. Så himla bra! Vi kommer även bo tillsammans typ hela veckan. Lite i Göteborg och lite i Lerum typ! Ska bli såå kul. Imorgon ska det förhoppningsvis bokas biljetter till Invigningen också. Det blev jag, Elin, Fanny och Emelie som går! Åå va nästa vecka kommer bli bra hoppas jag. Fotboll, kompisar, lära känna nytt folk och massa mer. 
Fixade även häromdan så att jag var med på blogg.se´s synas ruta nyss. Måste säga att det var ganska kul ändå ;) Lite fler sidvisningar och några kommentarer rullade in. Alltid kul! 
Nu ska jag gå och lägga mig, försöka iallafall. Väckarklockan står på 06.30 imorgon. Jag, Viktor, Pappa och Thomas ska ut och fiska ;) Är kanske inte jätte intresserad men för att göra något! Så vi ska väl tillbringa tre timmar ute på havet. Om vädret är bra och det inte blåser så mycket så ska vi kanske åka ut till någon ö också. Men det återstår att se hur det blir med det. Vill iallafall bada imorgon, har badat 3 (!) gånger i Sverige i år! Och det är Mitt i sommarn! Helt galet! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: