Go dag!

Denna dagen har gått väldigt fort! Strax efter två mötte jag och Emelie upp Adelia och Sofie i Skärhamn. Där gick vi runt och letade efter ett ställe att äta på enn tag. Men tillslut så valde vi ett ställe där vi åt och satt och snackade ett tag. Sen åkte vi lite i deras båt. Haha va länge sen jag skrattade så mycket! Sen stannade vi och köpte glass och pratade ännu mer! Va såå kul att träffa dom igen! Strax innan fem kom pappa och hämtade mig och Emelie så åkte vi hem. När vi kom hem satte jag mig och kollade andra halvlek på EM-finalen! Som Tyskland vann, dåligt av Norge att bränna två straffar i en final.. Aja! Nu ska jag fixa ett inlägg med de jag köpte igår och sen ska jag typ slappa!

haha, sämsta bilden men har inga typ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: