Emelie är hemma!!!!

Förlåt för den kassa uppdateringen. Men igår uppdaterade jag inte för en anledning. Och det var för att jag skulle vara med och överraska Emelie när hon kom hem från Malta. Så för att inte hon skulle veta något så skrev jag inget här. Men jag åkte hem med Camilla, så körde hon hem mig så fixade jag lite hemma. Sen åkte jag ner till henne så åkte vi och köpte pizza och godis. När vi kom hem satte vi oss och kollade på fotboll ( Sverige- Finland). Det matchen var ju riktigt bra. Sen åkte vi till Landvetter och väntade i typ 1 timma. Och sen kom hon! Asså den lyckan går inte att beskriva. Kom lite glädje tårar också. Har saknat henne så himla mycket. Men hon verkar ha haft det riktigt bra. Vi hade en hel del att prata om så somnade inte försen typ 4. Och vaknade vid 10.30. Så vi är väl ganska sega nu. Vi har precis varit ute och åkt lite moppe. Var tvungen att testa lite. Nu sitter vi hemma hos mig och inte gör någonting typ ;) Har lite saker jag måste göra idag och sen ska Elin komma hit också! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: