Dagen!

Har inte hunnit uppdatera något idag men blir en liten sammanfattning idag också. Idag har det varit mycket roligare. Vi har fått fixa grönsaker till köket. Sen har vi stått inne i köket ganska mycket. Elin stod vid kassan och jag gav ut mat och fixade lite. Så idag har vi fått göra lite saker. Vi blev lite sena därifrån för vi hjälpte till att stänga och städa lite. Men tog tåget 20.15 hem. När vi kom hem satte vi oss och kollade på Sverige-Italien samtidigt som vi fixade middag. När vi ätit klart plattade jag mitt hår och Elin duschade. Sen rakade jag mina ben och efter de fixade vi naglarna. Nu har vi suttit i mitt rum en stund och ska typ gå och lägga oss snart. Imorgon ska vi upp vid 7.. Börjar kl.9 och slutar kl.15. Så blir lite tidigare imorgon. Men efter ska vi kanske träffa några och sen åker vi väl hem eller något. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: