Båttur, glass, fotboll !

 
Försökte mobil blogga förut men det gick inte och orkar inte ta fram datorn nu.. Så det får bli en mobil uppdatering nu. Idag har jag inte gjort någonting typ. Har varit väldigt trött, så har legat och slappat och sånt stora delar av dagen. Efter middagen åkte vi ut med båten ! Så åkte vi och köpte glass och sen hem igen. När vi kom hem spelade vi kort och kollade på Norge-Danmark som slutade precis med straffar och vinst för Norge. Så på Söndag blir det Tyskland-Norge i final. Jag tror att Tyskland kommer vinna ;) Men nu ska jag sova. Imorgon ska pappa, Viktor och Thomas ut och fiska på morgonen/ förmiddagen. Och efter de ska pappa och Viktor åka och ta ut Viktors stygn från när han opererade sig. Så jag kommer typ vara ensam imorgon.. Men ska förhoppningsvis hitta på något med Emelie :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: