17 è Juli!

Kom hem precis typ efter en hel dag på heden. Kan börja med att säga att vi försov oss imorse.. Vaknade egentligen som vi skulle vid 06.30 men sommnade om. Så vaknade jag 7.50 och fick typ paniiik . Så skrek upp Elin och vi slängde på oss kläder. sminkade oss lite snabbt och sånt. Det tar alltid längre tid än va man tror. Men vi han springa ner till tåget som gick typ 20 över 8. Men vi han i bra tid till jobbet och vi körde igång direkt kl.9 med att öppna upp food court. Det hände väl inte så mycket idag. Det har varit sjukt varmt så då är det väl inte lika många som är sugna på varm mat antar jag. Jag fick även avsluta med ca. 1 timma eller något sånt i glassbaren. Viklet var väldigt kul. När vi slutade vid 15 så träffade vi några kompisar, kollade lite fotboll och sånt. 17.45 tog vi tåget hem och nu har vi då varit hemma ett tag. Vi ska väl bara slappa och sånt idag. Imorgon ska vi till Elin så ska se till att det ser bra ut på mitt rum imorgon och inte världens bombnedslag.. Elin is in tha house you know.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: