Saker jag ska köpa!

Eftersom jag precis var i Thailand och shoppade så är det bara några få saker jag ska spara ihop till och köpa.
Här är dom! 

Det första jag ska köpa är en väska hos Camilla Emelies mamma. Hon har en egen butik här i Lerum där hon säljer smycken och väskor mm. Riktigt fina saker. Så där ska jag köpa en väska. Vet inte exakt vilken än men ska dit och kolla snart. 


Har varit riktigt sugen på en Daniel Wellington klocka ett tag nu. Så nu ska jag banne mig beställa hem en!
Så otroligt snygga är dom. Ska bara välja vilken färg, Rosa/blå eller rosa/vit/blå ?! 




   Och en sak till  jag ska  beställa hem är ett puder. Använder inte puder just nu men snart ska jag nog beställa hem ett från hemsidan tikei.se . Har hört av bloggare att dom är bra så det är värt att testa. 

Jag skulle tro att det var dom sakerna jag ska köpa . Jag slår vad om att jag kommer köpa något mer säkert men detta är dom sakerna jag har planerat att köpa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: