Miley Cyrus!

Miley Cyrus!

Allt tjat om hennes frisyr hit och dit börjar jag tröttna på. Hon hade galet fint hår innan men det är hennes val och om hon vill klippa sig så får hon ju det. Jag är inte helt säker men det sägs ju att hon skänkte sitt hår till någon cancerfond eller något liknande!
Jag kanske inte tycker att det är jätte snyggt men hon visar att hon vågar!
Hon skrev på twitter att de verkligen känndes som hon, och då är det väl rätt för henne att ha så eller ?

Iallafall det jag ville komma till är hennes stil! Klädstil!
Den är galet cool och jag diggar henne totalt! Hon kör sitt egna race och gör som hon vill liksom! Tycker att det är otroligt starkt av en känd person som hon!

Efter att jag har sett " The last song " och "LOL" ett antal gånger ser jag bara upp till henne mer och mer! Otroligt duktig på det hon gör. Musik , dans, skådespeleri och allt vad det är!



annastockelid.blogg.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: