Måndag...

Förlåt för ännu en dag utan någon bra uppdatering. Men jag har ganska mycket att ta igen efter Thailand, så har prov på onsdag som jag pluggar på nu. 

Idag har jag varit i skolan och efter skolan varq jag på gitarr lektion. Efter de blev jag avsläppt hos Emelie. Där var Emelies moster Josefin och hennes lilla bebis Levis. Så himla söt!! Men dom gick nästan precis när jag kom. 
Så vi la över alla bilder och sånt från Thailand på minneskort så nu har jag nog allt. 
Sen fick jag även med mig en hel ikea kasse med kläder Emelie knappt använt och som hon inte ville ha..  Sjukt fina saker! 

Nu är jag hemma igen och håller på att plugga och ska fixa med lite bilder från Thailand! 

Sakerna jag fick av Emelie! 

Kommentarer
Postat av: Maja Svensson

Hej fin blogg!
Varför fick du kläder av hon? kan du inte visa vad du fick??
jättefin blogg!!!!
kram Maja <3

Svar: Hej! Jag fick massa kläder av henne för att hon inte använder det och inte passar i det tycker hon. Så det är knappt använt. Nej jag kommer inte vísa allt i ett inlägg men jag kommer skriva under outfitsen där jag har på mig något av det!
Tack så mycket! Kram på dig!
Anna Stockelid

2013-01-28 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: