Lång Onsdag!

Har verkligen inte hunnit uppdatera något idag! Har haft fullt upp. Först hade jag vanlig skola till 14.20. 14.30 skulle jag ha SO prov i ca 1,5 timmar , väldigt skönt att ha fått gjort de! Direkt efter de gick jag till hemkunskapen för att baka med Elin, Elin och Julia. När vi hade bakat klart stod vi i Cafèt på skolan. Dom som går i 5:an nu var och kollade på skolan eftersom de ska välja skola snart. Så dom och deras föräldrar var där idag och då var det en del elever där. Hade väl hyfsat roligt ;) Var bara riktigt trött på slutet. 
När jag kom hem satte jag mig och pluggade lite och nu har jag ätit och ska sova. Är himland trött och orkar verkligen inte fixa med inlägg och sånt idag. Jag lovar att fixa med det imorgon så att uppdateringen blir bättre igen! 
Men hoppas att ni förstår att jag har haft mycket att göra! Och jag har fortfarande en del kvar , men i helgen ska jag ta det lugnt så då ska jag lägga lite tid på bloggen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: