Justin Bieber!

När jag gick i 5:an visade Emelie mig Justin och jag sa lika sak som väldigt många andra, att han lät som en tjej.. I samma veva släppte han Baby och när jag såg och hörde den blev jag som många andra tjejer "fasta" Hade honom i rummet, på mobilen, datorn osv. Lyssnade på honom väldigt mycket! Och efter de har det ju bara fortsatt! Han blir bara bättre och bättre enligt mig! Nu har hans röst mognat till och han ÄR grymt bra! 

Men alla dessa Haters! För det första förstår jag inte hur folk orkar! Låt honom liksom sjunga och sånt ! 

Däremot har han ju galet många "Beliebers"! Jag tycker att det är hel galet att över hela 31,9 miljoner följer honom på Twitter, han säljer ut konserter på under minuten och allt vad det kan vara! 

Han är verkligen en otrolig person som klarar av all den pressen som 18 åring! Och när man kollar på videoklipp från konserter mm så vill man ju bara träffa honom direkt ! åå drömen!! 

Aja dream on Anna! Får iallafall se honom i APRIL !!! :D

Han är iallafall grymt snygg, galet bra på att sjunga och masssssa mer!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: