Home Sweet home!

Börjar med at säga förlåt för dålig uppdatering. I bangkok var internetet segt och sen flög vi ju hem. 

Vi kom hem kl 02.30 inatt! Så då bara dom släppte av mig och jag pratade lite med mamma och pappa innan jag tog en macka och gick och la mig! Helt underbart att träffa dom igen!! Har saknat dom sjukt mycket!! 
Jag somnade inte försen typ 04.30 imorse eller vad man säger. Eftersom det var morgon/lunch tid i thailand och jag är fortfarande inställd på den tiden.. Men jag vaknade vid 10 av mig själv imorse och fick mig en go svensk frukost och packade upp lite saker och visade familjen det jag köpt och gav dom sakerna jag köpt till dom! Nu har jag precis tagit kort på alla kläder jag köpt och
 
ska ta kort på resten så kommer det upp i två delar imorgon och på tisdag förhoppningsvis! 
Idag ska jag bara ta det lugnt, packa upp och plugga mm. 

Slänger in ett till inlägg sen! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: