Gårdagen och dagen!

Förlåt för dålig uppdatering men var upptagen igår. 

När vi slutade skolan kl 14.20 åkte jag med Elin till stallet där hon rider. Hon skulle fixa till hästen som hon hjälper till att sköta. Det var väl kul även fast jag är typ rädd för hästar .. ;) 
Sen åkte vi direkt till våran träning som slutade kl fem. 
Då åkte jag hem och duschade och fixade mig och sen åkte jag ner till Centrum för att äta pizza med tjejerna. Vi blev kvar där ett tag men det var riktigt kul. Innan vi gick hem till Adelia köpte vi godis och hyrde filmer. Hemma hos Adelia gjorde vi choklad fondue med massa frukter och sånt!
Och satte på en konstig overklig film , och sen satte vi på magic mike fast då somnade alla .. 
Jag vaknade vid kvart över 1 hos Adelia och så följde hon och Sofie mig hem! Otroligt rolig dag! 

Idag vaknade jag vid 11 och har bara tagit det lugnt, kollat på vampire diares och pluggat lite. 
Ikväll kommer Emelie och hennes föräldrar hit på middag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: