13. 10 sanningar om mig!

Jag är världens gottegris! Går och små äter hela tiden.. 
Jag har två olika tandställningar..
Jag är oftast blyg de första gångerna ja träffar någon ny person! Men sen släpper det! 
Jag gör oftast ganska mycket ljudefekter eller vad man ska säga ;)
Jag är en ganska stor tävlingsmänniska! Hatar när folk inte gör sitt bästa i tävlingar!! 
Jag älskar Justin Bieber! ;)
Jag sover med 4 kuddar, två täcken och en nalle ;)
Jag älskar att vara på Liseberg! Längtar tills "Helix" är klar :D
Jag SKA till USA en hel sommar innan jag dör!! 
Jag hade ljust hår när jag var liten men när jag gick i typ 4:an blev det mörkare fast jag blonderade det ljusare. Men min riktiga hår färg är nu Brun! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: