Sommar inspiration!

Jag har så otroligt mycket sommar inspiration nu. Vill bara att det ska bli varmt så man slipper alla tjocka jackor, halsdukar, mössor, vantar och ev. skor.
Vill slänga på mig jeans-/ skin jackan och conversen eller paladiumen nu!

ananstockelid.blogg.se
Här är några "måsten" till sommaren!
En tight jeans kjol ska jag ta verkligen ta och införskffa mig . Så sjukt snyggt på sommaren!
Ett par höga shorts, det är ingen måste med slitningar men det piffar upp det hela!
En långklänning! Sjukt fint att ha på sommaren! Är så galet arg på mig själv att jag inte köpte en jätte fin som jag såg i Thailand..
En så kallad " high low skirt" riktigt snyggt enligt mig. Matcha det så som på bilden fast med "normala" boots.
Och sist men inte minst CONVERSE! Ett MÅSTE att ha ! Snyggt och skönt! Perfekt!

Glömde att lägga in  en långkjol men det tycker jag också är riktigt fint på sommaren!
Här är ett gamalt kolage som jag redan lagt upp men såhär är sjukt snyggt att matcha långkjolen!
annastockelid.blogg.se



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: