Q/A!

Har samlat på mig några kommentarer som jag inte svarat på. Så här kommer det lite svar!


Q-Gud va fina bilder! Va har du för kamera och hur länge har du haft den? Hur lärde du dig att fota så bra ? Kan du göra ett inlägg där du visar alla tillbehör du har till kameran?
Fin blogg!

A- Jag har en Canon eos 600D och den köpte jag begangnad från blocket. Den var endast använd i 1 månad så jag slog till och jag är mer än nöjd! Bra och bra, jag tycker inte att jag fotar så bra men de jag kan har jag lärt mig genom att testa mig fram och provat olika funktioner på kameran.
Det kommer ett inlägg om det i veckan! Tack så mycket!


Q- Hur ofta tränar du och vad tränar du?
fin blogg!

A- Jag tränar fotboll 2-3 gånger i veckan, beroende på om vi har match eller inte. Sen försöker jag gymma
2-3 gånger i veckan också.
Tack!


Q- Hej! Vart i Thailand var ni? Det ser ut som att ni hade det riktigt skönt! Varför åkte inte hela din familj med? Längtar du tillbaka?
Bra blogg! Kram

A- Vi var i en liten "fiskeby" som heter Huay Yang, det var en hel del Svenskar där men det var väldigt mysigt och jag trivdes sjukt bra! Eftersom vi har haft så mycket med huset senaste året så passade det inte så bra med att resa hela familjen just nu. Plus att min familj är inte riktigt solsemester familjen , pappa och Viktor föredrar skidor. Jag har velat åka utomlands väldigt länge . Så när jag fick frågan av familjen Jacobsson så var det ingen tvekan. Jag längtar tillbaka varje dag och hoppas verkligen att vi kan åka dit nästa vinter också fast med hela min familj med!



Q- heeeeeej fin blogg!!!!!! din blogg är jätebra!
kan du inte lägga ut bilder på dina kompisar? skulle varit kul att se D: hoppas att din kväll blir braaa.
kraaam

A- Självklart kan jag göra det! Mina kompisar är BÄST!!



Q- Vart är tröjan från? Svara gärna i ett inlägg

A- Jag fick den ttröjan av min bästa kompis Emelie men jag var med när hon köpte den och den är från Cubus! Dock köpt för 1-2 år sedan eller nått sånt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: