Fullt upp!

Hej!

Måste bara börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Hann inte göra några tidsinställda och jag har varit upptagen konstant hela dagen typ.

Första hade vi slöjd och en halv SO lektion. Vid 11 gick vi och åt och bytte om för att kunna spela Badminton turnering. Som jag skrev tidigare kom vi två av tjejerna i årskurs 8. Så det var ju bra ;) Vi vann alla matcher utan sista så det var lite segt men det var ändå kul.

Sen gick jag, Emelie och Adelia hem till oss och bakade kärleks mums och morotskaka , dom blev faktiskt riktigt bra.

Kom hem från "föräldrar mötet med elever". Vi snackade om lite klassresor och sånt så hoppas att det går vägen nu då.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag har världens huvudvärk! Imorgon börjar vi 12.20 för vi har ped. fm så ska vara på skolan 12 och träna lite uppvärmning med Emelie. Sen har vi två lektioner och slutar 14.50 igen ! Så det är riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: