Trött i kroppen!

Nu hade det inte suttit fel med en thaimassage.. Är så fruktansvärt stel och har ont i näst intill alla muskler känns det som. Efter skolan idag , som vi städade och kollade film på, gick jag till gymmet och körde 1,5 timme även idag. Samtidigt som det är sköt att vara tillbaka så är det ju extremt jobbigt för kroppen nu i början efter det lilla uppehållet. Men imorgon blir det iallafall en vilo dag eftersom jag ska in till Göteborg efter skolan och kolla på Believe Move med Emelie och Sofie. Vi kan inte se premiären i Sverige eftersom vi har ett taknik arbete som ska göras imorgon men vi hinner till den som sänds 15.00 så det är ju sjukt bra och kul. Har väntat länge nu! Så nu har jag sovit lite och sen ska jag även försöka gå lägga mig i rimlig tid så jag orkar mig upp imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: