Tiden går fort!

Tiden går fort även om man inted har så kul. Kvällen igår spenderades framför datorn och Gossip Girl. Kom en bit in på säsong 1, men det var väl ganska skönt ändå. Somnade nog strax efter 2 och då var jag riktigt trött. Blev väckt strax innan halv 12 imorse och 5 sekunder efter jag vaknat börjar det forsa blod ur näsan.. Alltid lika jobbigt och segt med näsblod, så jag fick en liten rivstart på dagen. Nu har jag fixat lite i mitt rum plockat undan lite saker och sånt. Jag har även slagit in några fler julklappar. Ska väl städa lite till i mitt rum så det är fräscht tills julafton och så. Vet inte om jag hittar på något ikväll eller hur det blir men är ganska uttråkad så får hoppas på att det händer något iallafall! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: