Shopping i Göteborg !

Kom hem från Göteborg för lite mer än 1 timma sedan. Efter jag och mamma shoppat klart hämtade pappa och Viktor oss så åkte vi tillsammans och kollade på ett högtalarsystem som vi kanske ska köpa. Jag fick med mig lite saker hem som jag är välditg glad över. Kände mig ändå ganska duktig idag för det var en del saker som jag var nära på att köpa men struntade i det och det var bra nu när jag tänker efter. Det var väldigt mycket folk i Göteborg så på slutet fick jag lite panik när man nästan inte kom in i butiker eller fram.. Men det var en bra dag där med mamma, vi åt även jätte god thai och det behövdes verkligen. När jag kom hem spelade jag in en video så ska redigera den nu så kanske jag publicerar den om den blir bra. Annars tar jag bilder på allt jag köpte imorgon kanske :) Kvällen blir troligtvis lugn och inte så händelse rik. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: