Saknaden är stor!

Då var även denna söndagen slut och det är endast två Söndagar kvar på 2013. Detta har varit en lite mer händelserik Söndag än va det brukar vara. Var inne i Göteborg på Hard Rock Cafè och åt, bowlade och hade lite julklappsspel. Bowling är väl inte min starka sida men det var kul ändå. Efter hämtade vi upp Elin på väg hemså åkte vi hem till mig där Sofie och Adelia väntade så snackade vi lite och sånt och sen sa vi hejdå till Elin. Jag är såå himla avis på henne, tre veckor i värme. Hon ska till de stället där jag och Emelie var förra vintern såddet ger än lite flashbacks.. Men hoppas iallafall att hon får det bra. När dom gått fixade jag mitt hår som såg kaos ut och även mina naglar som behövdes fixas till lite. Sen kollade jag även på sista Johan Falk filmen. Bra slut ändå. Nu ska jag gå och lägga mig för att orka den sista veckan innan lovet. Har lite saker som händer i veckan som jag ser fram emot. 

Saknades är såå himla stor! 
 

Kommentarer
Postat av: Froze

Rösta på mitt rim! :) http://www.icahemma.se/rimma?p=21&id=2348

2013-12-16 @ 16:47:25 - http://froze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: