Luciatåg x3!

Gud va trött jag är.  Jag gick upp vid 6 imorse så kom Emelie och så fixade vi oss tillsammans. Sen hade vi tre luciatåg på skolan innan vi fick sluta vid 11.30. De två sista gick väl inte jätte bra kanske, många blev oseriösa och det blev lite okonsentrerat.Men hela grejen var väl ändå ganska kul och det känns lite tråkigt att det redan är över. När jag kom hem la jag mig i soffan och somnade, och så vaknade jag vid typ 14. Känner att det var bra och jag behövde det om jag ska orka resten av dagen. Senare kommer tjejerna så ska vi ha julklapps spelet och laga mat tillsammans. Blir en bra lucia :) 

En bild på hur mitt hår blev när jag färgade det. Det är Mörkbrunt med lite röd underton typ så det är lite rött i ljus och sånt. Vilket man ser mest längst upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: