Lucia tåg för föräldrar mm!

Dagen har bestått av endast lucia övning och uppvisning. I skolan gjorde vi först kransar och sånt till kvällen och sedan var det övning som gällde. Vi hade två ganska långa raster men annars körde vi på hela tiden tills kl.15.15! Efter gick jag till Life och pratade lite med en kille där om gymkort och så, får se hur det blir om jag börjar där eller om jag får gå tillbaka till Actic. Beror på vad mamma vill göra eftersom hon måste vara medlem på Life om jag ska få träna där.. Aja, när jag kom hem slappade jag en liten stund. Hade riktigt ont i huvudet och sånt men det gick över typ och sen gick jag till Adelia så fixade jag, Emelie, Sofie och Adelia oss lite extra. Lockade håret och sånt så att vi blev lite extra fina. Sen körde mamma oss till skolan så gjorde vi ordning de sista med dom andra och sedan körde vi för föräldrarna vid 18.30. Det gick bra, vi kommer nog vara bättre imorgon men det gick ändå bra. Jag var jätte nervös men klarade det bra ändå. När jag kom hem kollade jag på lite tv och magic mike nu tínnan jag duschade för att vara fräsch igen imorgon. Emelie kommer hit vid 6 så ska vi göra ordning oss igen inför tre "föreställningar" för skolan. Vi slutar vid 12 typ så blir en tidig dag :) 

fyra bilder från kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: