Köpa Julklappar!

Har precis kollat klart på PH och nu ska jag gå och lägga mig. Det har varit en lång men bra dag. Vi hadfe våra två sista prov för denna terminen idag och det kändes ändå bra på båda två så det är ju riktigt gött. Efter skolan åkte jag med Emelie in till Göteborg för att hjälpa henne köpa lite julklappar. Och det gick bra, vi var dock väldigt trötta men vi fick ändå köpt de vi skulle. Och jag fick som jag visade förut med mig en hårfärg hem. Så ikväll hjälpte mamma mig att färga mitt hår och det blev nog ganska bra ändå. Det är mörk brunt med lite rött skimmer / underton i typ. Svårt att förklara men sa försöka ta bilder imorgon. Det kanske blev lite för rött, asså det syns typ bara när det kommer ljus på men ändå. Men det kommer nog gå ut lite ändå. Aja, imorgon är det lucia som gäller hela dagen. Så måste vara pigg till de så ska gå och lägga mig nu! En lång dag väntar imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: