Kämpa in i det sista!

Har verkligen haft fullt upp hela dagen. Först en fullproppad skoldag med de sista innan lovet som håller på nu. Efter skolan blev jag hämtad av Pappa och Viktor så åkte vi och köpte några tränings grejer till min bror och en sak till mig. Sen åkte vi hem och då satte jag mig och pluggade. Pluggade matte, idrott och framförallt på min låt som jag måste redovisa imorgon eller om jag har tur på onsdag. Så satt och höll på med det i ca 4 timmar. Är verkligen inte nöjd med min låt men måste ju redovisa den för att få betyg i Musik. Så nu gav jag upp lite och sitter och kollar på Morden i Sandhamn, sen ska jag även kolla på Paradise Hotel innan jag går och lägger mig. Imorgon är det vanlig skola, tisdagar är ganska liúgna. Men efter skolan blir det plugg och sedan träning på kvällen. Kör som satan nu in i det sista i skolan så är ganska upptagen denna veckan! Men ska försöka uppdatera lite också!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: