Justin Bieber!

Det har verkligen varit en fullspäckad dag. Först hårt jobb i skolan med ett teknik arbete som i princip skulle vara klart idag. Så vi jobbade med det hela dagen och min modell blev väl ungefär som jag tänkt mig. Efter skolan gick jag, Emelie och Sofie och köpte godis och sånt till Bion. Eftersom vi blev lite sena så passade vi på att göra det när vi väntade på tåget så vi slapp göra det i Göteborg. Vi kom några minuter efter tre och den skulle börja då så vi hade väldigt tur. Filmen var riktigt bra, Man fick en del flashbacks från konserten och sånt. Dock lite överdrivet kanske att sitta och skrika och sånt till en bio? Lite kaos när den startade och alla bara skriker typ, som att han är där. Men det hör väl till ltie kanske, galna fans typ. Efter gick vi och köpte några julklappar lite snabbt och sedan träffade vi Philip och Lukas innan vi skulle ta tåget hem och hälsade och pratade lite med dom. Nu på kvällen har jag slagit in lite julklappar och sånt, fixat lite grejer osv. Ska gå och lägga mig snart. Imorgon har vi riktigt kort dag eftersom vi bara ska ha lite avslutning och sånt. Efter ska jag nog gymma och sedan ska jag till tandläkaren ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: