Julklappar, kompisar,fest!

Har precis varit på allum och köpt lite julklappar med mamma. Skönt att ha det avklarat så jag inte behöver tänka så mycket på det! Nu ska vi åka och hämta min bror och några kompisar till honom någonstans där dom spelat match. Sen ska jag hem och fixa lite saker och senare ska jag till Sofie. Ikväll ska jag, Emelie, Sofie och Adelia på fest hos en kompis. Ska bli kul,vet inte riktigt hur det blir efter men det blir nog bra. 
Kvällen igår var väldigt lyckad. Elin kom lite tidigare så började vi med maten så när dom andra kom var det nästan klart. Efter vi ätit spelade vi julklappasspelet. Alltid lika kul när det blir lite kaos och fajt om vissa paket. Sen åkte Elin hem och så kom lite andra kompisar. Så bi spelade lite spel och pratade och sånt så gick alla hem vid strax efter tolv. Så städade jag lite och så, tog undan disk och sånt och sen gick jag och la mig strax efter ett. En bra kväll alltså ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: