Jobbigt Core pass!

Har precis kollat klart på näst sista Johan Falk filmen. Nästa vecka visas sista och den måste jag se! Denna Söndagen har väl varit en av de bättre söndagarna. Jag har städat mitt rum, provat lite skidkläder, pjäxor, hjälm och sånt, gjort några julkort. Ett få tal julkort blev väl bra men det är kul ändå. Sen var jag på träning som var bra men jobbig. Även idag var vi få så det blev match halva träningen och sedan styrka. Först körde vi lite ben övningar och sedan kom Agneta igen och körde ett Core pass med oss. Riktigt jobbigt men väldigt bra! Sen gick jag hem och det tog 10 minuter längre än va samma väg tar annars. Att gå i snask/snö och vara trött i endast uppförsbackar är inte kul alls. Har även hunnit med att måla mina naglar nu på kvälls kvisten. 
Imorgon börjar en ny och händelserik vecka. Två sista prov, lucia på både torsdagen och fredagen, test på träningen mm. Men det ska väl bli bra ändå, det är ju bara att ligga i! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2013-12-09 @ 07:58:16 - http://liveticalifornien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: