Jobbig jul..

Igår hände en sak som jag verkligen inte var beredd på. Det är okej att må dåligt det vet jag men jag känner att jag måste göra saker som får mig att må bra nu. Det är jul imorgon och egentligen känner jag inte alls för att vara lycklig. Men jag vill att detta ska bli bra ändå så jag ska försöka ha det kul och göra saker som gör mig glad. Så tänker mig att jag fortsätter blogga men kanske lite mindre nu ett tag. Får se hur jag mår senare men nu vill jag bara ligga i min säng och kolla på serier. Men jag har ändå köpt de sista julklapparna och slagit in dom idag. Emelie var förbi nyligen och lämnade mina julklappar och så pratade vi lite, välbehövligt. Nu ska vi fixa lite hemma, göra lite julgodis som vi inte hunnit med, fixa skinkan osv inför morgondagen. Blir förhoppningsvis en helt okej jul iallafall. 

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är det som har hänt? :(
God jul!

2013-12-23 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: