Jobb

Idag har jag haft en ganska bra dag ändå. Var hos Johanna och kollade lite när hon fixade Emelies ögonfransar, det blev sjukt snyggt! Sen åkte jag hem och bytte om och sedan åkte jag ner till gymmet. Där var det några som höll på att fotografera och sånt så det blev lite trångt + att det var ganska mycket folk där också. Men det var skönt att gymma iallafall, sista gången detta året antagligen om jag inte går dit imorgon. När jag kom hem duschade jag och sånt och sedan åt jag och kollade på J-VM. Stor vinst som ver bra så det var kul. Sen fixade jag mina naglar med gellack för första gången. Blev bra tycker jag, och det är såå skönt att inte behöva vänta på att det ska torka. Nu har jag kollat klart på Säsong 2 av Gossip Girl och ska gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag upp super tidigt för jag ska jobba ;) Jag och Camilla ska vara med på klasskampen som är en fotbollsturnering för barn på lågstadiet. Kanske inte jätte kul men får lite pengar för det så det är väl värt det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: