Jag vann en VIP biljett!

Ligger nu helt utmattad i min säng och kollar på datorn lite. Det har varit en hyfsat lugn dag. Skoldagen idag gick ganska fort och efter skolan gick jag och gymmade. Har kommit ifrån mina gym rutiner lite så ligger lite efter men försöker ta mig tillbaka. Nu har jag ätit och duschat och lite sånt och kommer nog inte göra något speciellt ikväll. Det blåser fortfarande mycket ute och är kallt så jag har inte lust att ta mig ågonstans heller. Så gör det lite mysigt framför TVn och kollar på idol, så kommer kanske några kompisar hit sen. Imorgon ska jag upp tidigt för att ta mig till Göteborg vid 10. Jag vann en VIP biljett på Filippas blogg så jag får komma till några bloggtjejers bloppis tidigare och kolla innan alla andra. Så det var ju kul så ska åka in dit imorgon och sedan vet jag inte vad som händer resten av dagen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: