Imorgon sätts betygen!!

Heregud vilken dag. Skoldagen var iförsig ganska lugn men efter skolan var det fullt ös med pluggande. Men känner mig ändå klar och förberedd inför två prov imorgon. Det är verkligen de sista nu innan betygen sätts så måste klara av framförallt matte provet imorgon bra så att jag kan höja mig. Det hade ju varit såå himla kul! Så ska verkligen ge allt. Vi får sluta typ 1 timma tidigare imorgon och då åker jag och Emelie nog in till Göteborg för att Emelie ska kolla på lite julklappar och jag hjälper henne lite. Sen blir det nog en sväng till gymmet eftersom dagens fotbolls träning blev ytterligare en skojträning. Fotbollsplanen är full med snö/is så vi fick vara inne i en liten hall och spela spökboll och någon annan grej. Men det var kul ändå. Nu har jag kollat på PH och ska gå och lägga mig innan det blir för sent! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: