Full rulle..

Mina dagar är sig lika. Jobbig skoldag, kommer hem, fortsätter plugga, äter lite, kollar lite TV, går och lägger mig.. Ja det är mina dagar just nu. Håller på med det sista innan betygen släpps och jag känner att dessa betygen ändå är ganska viktiga eftersom det är dom vi söker in med till gymnasiet. Så ligger i nu i två veckor till och sedan går det lite lätt mot lov. Nästa vecka är det fullt med lucia tåg osv. Så då försvinner två skoldagar och förberedelser inför det tar väl lite extra energi. Har några sista inlämningar och prov och sedan är det lov. Ska försöka hänga i tills lovet för jag tror att jag kan få ny energi då! Men det får vara lite halv bra nu ett tag till..

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Hoppas allting går bra! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-12-04 @ 19:17:18 - http://twoplusone.se
Postat av: Jasmine Lundvall

Finis! Älskar ditt hår :)!

2013-12-04 @ 20:39:43 - http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: