Förklaring!

Tänker inte be om ursäkt mer för att jag inte uppdaterar bra. Det är ju trots allt min blogg och jag känner att jag kommer längre och längre ifrån den. Har ingen inspiration eller ork alls att lägga på bloggen för tillfället. Men samtidigt så vill jag inte sluta. Så ska försöka uppdatera när jag känner för det och någon gång om dagen. Men som sagt så har vi en del i skolan nu och massa annat som är igång. Denna veckan och nästa är det fulls schema helt tiden. Men ska försöka hinna med lite annat än plugg. Men nu vet ni iallafall att jag är upptagen och uppdaterar när jag har tid och ork. Kan även lägga till att min mobil gick sönder idag så jag har min gamla iphone 3gs som är jätte långsam och dålig. Så ska försöka fixa den eller så får jag ha mammas kanske! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: