Film mys!

Denna dagen har verkligen gått fort. Jag och mamma var ju som sagt på ikea sen på eftermiddagen. Det var inte så mycket folk där så det var ju skönt. Vi visste exakt vad vi skulle ha typ så det gick ganska fort men vi gick och kollade lite extra endå. När vi kom hem strax innan 18 så började jag sätta upp byrån. Den var lite större än va jag trodde så ddet ser kanske lite halv konstigt ut men det är väldigt mycket bättre än den jag hade innan, så det får funka. Sen åkte alla andra i familjen till Farmor och Farfar där dom skulle äta något som jag inte gillar så jag stannade hemma och hade lite myskväll med mig själv med film kebabrulle ;) Hehe, var ganska trött ändå så det var lugnt för mig. Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon är det Lördag och jag ska försöka hitta på lite saker, får se vad bara. Mer om det imorgon. Ska försöka fixa klart "haul videon" med det jag köpte igår, han inte fixa med den tidigare idag så den kommer troligtvis upp imorgon istället. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: