Bra kväll!

Kvällen igår blev väldigt lyckad tycker jag. Jag gick till Sofie med Adelia vid 18 och så fixade vi oss lite och så och sen kom Emelie vid åtta typ så gick vi till en kompis där det var lite folk. Hade riktigt kul och så gick vi vid två hem till mig. När vi kom hit åt vi lite innan vi gick och la oss. Sov så himla bra inatt så det var ju skönt. Imorse tog vi det lite lugnt och sen gick jag och Adelia till Sofie där vi hade lite saker. Nu har jag duschat och fixat mig för att kunna gå på Hard Rock Cafè med laget. Vi ska ha lite julavslitning och så. Så jag ska gå snart. Efter det ska jag hem till Emelie dit tjejerna ska komma så ska vi säga hejdå till Elin som åker till Thailand imorgon och är där i tre veckor! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: