Bra kväll!

Ställde klockan idag för att hinna med lite saker innan jag ska till ICA och "jobba" med ågra andra i laget för att få pengar till lagkassan. Jag får gå en timma tidigare för jag, mamma och min kusin och hennes mamma ska åka till mormor och hälsa på henne nu innan jul. Kvällen igår blev ändå lyckad. Jag var ganska uttråkad men jag och Emelie gick och träffade Pontus och Mathias. Vi gick hem till Pontus och snackade och kollade på film. Hade riktigt kul så det var lyckat. Kom hem strax innan två och då kollade jag klart på ett Gossip Girl avsnitt och sen somnade jag. Nu ska jag göra några saker lite snabbt innan jag åker till Emelie och lämnar några julklappar och lite annat ;)

 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Finis!

2013-12-22 @ 12:00:28 - http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: