Betyg!

Detta känns verkligen inte som en frdag. Dagen har varit riktigt lång och jag har typ inget att göra så är lite uttråkad.. Men nu på eftermiddagen har jag kollat på en film som heter Gone som var riktigt bra, så den rekomenderar jag. Sen har jag även börjat kolla på Gossip Girl eller har bara serr ett avsnitt men ska fortsätta nu tänkte jag. Har precis tit och väntar på svar från tjejerna så får jag se om jag gör något med dom ikväll eller inte. Fick hem betygen idag också, är faktiskt nöjd. Trodde inte så mycket eftersom jag inte sattsat så himla mycket på att höja mig. Men har ändå höjt mig i 4 ämnen och tyvärr sänkt mig i ett, men det räknade jag typ med. Så jag är ändå nöjd men hoppas att jag kanske kan ta hem några poäng till nästa termin.

 


Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

GG är så bra!! härligt att du har högt dig i 4 ämnen! Vi får inte våra betyg fören 17 januari, det är något skolstyrelsen har kommit överens om här nere, så seeeegt ._.

2013-12-20 @ 19:47:41 - http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: