Askungen!

Fick inte köpt något på Media Markt förut, kollade på lite saker till kameran men tror att jag ska beställa hem det från någon webshop istället. Kollade även på lite olika sorters hörlurar men fick lite betslutångest och det slutade med att jag blev lite snål och struntade i det. Så får använda mig av några halvbra hörlurar jag hittat här hemma. Nu hemma har jag tagit kort på mina julklappar och fixat lite små saker i mitt rum så det inte behövde stå saker överallt. Nu ska jag kolla på Askungen som går på TV. Har inte sett den innan så passar på nu. Har arligt talat typ inte sett någon "prinsessfilm", typ snövit, skönheten och odjuret och sånna. Aja, får väl börja nu ;)

Det ser verkligen inte ut som julafton om man kollar på dessa bilder som togs igår! 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: