Årets Komet!

Har haft en hyfsat bra dag. Skön skoldag och sedan lite extra plugg. Hade dock ganska ont i huvudet och var trött så gjorde bara lite så får jag köra mer imorgon. Sen var jag på Segerbankett med laget och så var även p-97 där eftersom dom också vann serien. Så vi åt 3 rätters middag och hade det kul. Det delades ut priser osv. Jag fick ett pris för Årets Komet som var något i stilen att jag hade utvecklats bra, ger inte upp, ger allt, är på träningar mm. From zero to hero sa dom så lite så kanske. Men det var jätte kul, det blir som ett litet kvitto på att det man gör märks och det är ju alltid kul. Så det känns väldigt bra. Sen fick vi som medvärkat i div1B också medaljer för serie segern. Nu kollar jag på Paradise Hotel och sen ska jag gå och lägga mig. Är väldigt trött och vi har en lång skoldag imorgon + annat plugg efter skolan! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: