År 2013 Mars-April!

Mars startades med att vi hade tjejkväll/helg hos Adelia och firade Elin och hade det mys. Sen började våren komma men sedan även snö igen 17e Mars. 24 Mars åkte jag och Elin med skolan och lite andra kompisar till Hovfjället och hade två toppen dagar där. Det finns så mycket minnen därifrån och det var riktigt kul. Vi var även ute på marstrand med familjen precis i slutet av Mars. Fick en riktigt fin vår dag där ! Sedan shoppades det lite mer, någon mer tjejkväll osv.  I slutet av Mars började jag och Emelie blogga tillsammans igen och gjorde det i ca 1,5 månad.



 
April blev ju Månaden med stort M! Det var i April Jag, Emelie, Pappa och Thomas var i Stockholm för att jag och Emelie skulle se Justin Bieber. Hela grejen var så himla roligt. Åka till Stockholm, shoppa, se lite saker, ha kul, se på Justin osv. Konserten av såå bra och jag är riktigt glad att vi fick biljetter. I April fick vi även till några tjejkvällar, lite shopping och prao på donken i 4 dagar. April månad avslutades med kompisar hemma hos oss på Valborg.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: