År 2013 Maj-Juni!

Maj var en månad då det hände lite saker iallafall. Konfirmations läger + avslutning eller vad man kallar det. Jag hade börjat komma igång med spelet i fotbollen så fick spela mer och mer matcher vilket alltid är kul. Tjejkvällar, värmen var påväg och man kunde gå barbent. Studenten kom och vi var hos Emelie för att fira lite eftersom hennes storebror gick ut.  


 
Troligtvis min favorit månad på hela året. Vi får sommarlov som man längtat efter länge. Det är förhoppningsvis varmt. Det är både midsommar afton och min födelsedag under samma vecka. Jag får vara på tjörn och bara ta det lugnt och ha det bra och kul. Gillar verkligen sommaren och Juni. Sommarlovet började, jag spenderade mycket tid på Tjörn detta sommarlovet, ganska ensamt stora delar men ändå skönt och bra. Midsommarafton firades som van´ligt med pappas ungdoms kompisar och deras familjer. Några dagar senare fyllde jag år och Elin och Sofie kom upp till Tjörn och var där med mig några dagar. I början av Juni var det ju fortfarande skola men annars solade jag och tog det lugnt och försökte njuta så mycket som möjligt av solen och värmen som fanns. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: