År 2013 Juli-Augusti!

Juli blir nog en av top 3 månaderna detta året. Jag tog moppekörkort, var på tjörn, det var soligt, Emelie kom hem från malta, Jag och Elin jobbade på Gothia som var riktigt kul, tillbaka på tjörn och njuta av somaren. När jag kollar på bilder från i somras så är det verkligen dessa jag blir gladast av. Så himla underbart med sommar ! 


Sommaren började gå mot sitt slut och jag försökte njuta av de sista dagarna jag hade kvar på tjörn för deta året. Vi hade uppe lite familje kompisar som var väldigt kul att träffa. Jag köpte ett nytt objektiv som kom till användning när vi var i Lysekil och kollade på segling. Tjejerna överraskade mig med en brunch och så firades jag lite i efteskott. Lite senare firade vi även Adelia som fyllde år precis i slutet av Augusti. Och så började ju skolan.. Sista året på Högstadiet! Jag var även på träningsläger med laget och så var vi iväg och spelade painball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: