År 2013 Januari-Februari!

Året startade på bästa sätt i Thailand med Emelie och hennes föräldrar. Där vi hade ca 20 dagar kvar innan vi skulle tillbaka till Sverige. Den resan saknar jag så himla mycket. Det var en riktigt stor upplevelse i mitt liv och att göra den med just dom gjorde allt helt underbart. Jag hade så himla kul och fick uppleva lite nytt. Jag är så glad att jag fick följa med på deras resa och alla minnen är oförglömbara. När vi kom hem var det inte så mycket kvar av Januari månad och då var det väl mest att komma tillbaka till vardagen med skola osv. Så då hände det inte så mycket! 


 
I Februari månad hände inget jätte speciellt utan lite små vanliga saker gjordes. Tjejkvällar, Bio, Shopping, Skola, Kompisar osv. Så inget speciellt egentligen utan bara en bra och lugn månad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: