1a december

Jag vet att uppdateringen inte är så bra för tillfället men har en del att göra så bloggen kommer lite efter. Men idag har jag iallafall spelat in en "min dag" video så den håller jag på att fixa nu så den ka komma upp imorgon. Blev så sent så den får komma upp en dag efter. I den  kommer ni iallafall få se vad jag gjort idag. Har t.ex bakat och tränat. Träningen var riktigt jobbig, det var häften fys och hälften match. Så blev riktigt jobbigt i kroppen. Men det är ju bra att kombinera styrka och kondition. Nu har jag kollat på Johan Falk och ska gå och lägga mig. Imorgon startar en ny vecka som jag hoppas blir bra! 




Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!
Är det bra med dig? :)

2013-12-02 @ 17:13:11 - http://louiseamanda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: