1a Advent!

Dagen startade väl ändå bra men är väl inte på lika bra humör längre. Vaknade strax innan 10 och då satte jag på julkalendern och kollade på den. Tycker det är mysigt att följa den, det är något jag alltid gjort liksom. Sen gick jag upp och åt och kollade på lite skidor som också är något jag alltid gör på vintern ;) Sen gjorde jag mig i ordning lite och åkte och köpte lite saker till att baka. När jag kom hem bakade, bkev nog helt okej. Om jag förstod rätt så ska det få stå i 2-3 dagar innan man ska äta det.. Men aja, ska fixa klart de sista där nu och sedan vila lite framför någon serie eller film.Är jätte trött så skulle behöva soval iite innan träningen ikväll.

bilder tagna 5/12-2012! Ge oss lite snö och vinterkänsla tack! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: