Wanties!

Här är ett litet Kollage med saker som jag vill ha och ska köpa! Är jätte sugen på någon av de stickade tröjorna från H&M, vet dock inte vilken färg. Ska skaffa mig ett nytt iphone skal med plats för kort, ska kolla om Glitter har kvar några (inte de på bilden). Är även ute efter en beige kajal från Isadora som jag nog ska köpa ;) Jackan från Zara var som kärlek vid första ögonkastet! Tycker att den är superfin och kommer nog köpa den snart eftersom den förmodligen kommer ta slut känns det som.. Vet inte än om jag ska köpa Svart eller Mörkblå.. Och sen sist men inte minst Johnny Bulls! Har inte bestämmt mig om jag vill ha höga eller låga men svarta ska dom vara iallafall. Blir väl att jag kommer köpa dom ganska snart också så jag kan ha dom sån höstskor också! 


annastockelid.blogg,se

annastockelid.blogg,se by s-stockelid featuring isadora makeup
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: